מעצור לדלת ללא קידוח

מעצור לדלת ללא קידוח

מתי מתאים מעצור לדלת ללא קידוח

בשוק המקומי והבינלאומי מוצעים מגוון רחב של מעצורים לדלתות, חלקם מצריכים שימוש בברגים ובדיבלים עם קדיחה ואילו אחרים מתבססים על מגנטים שניתן להדביק. אחת השאלות הנפוצות שמעלים אנשים היא, מתי אפשר לבחור מעצור לדלת ללא קידוח ומתי חייבים לקחת מעצור בעל התקנה משמעותית יותר. אז קודם כל, חשוב לומר שבאופן כללי התקנה של מעצורים לדלתות הינה קלה ופשוטה, ואינה מצריכה ידע מקצועי נרחב. יחד עם זאת, מי שפשוט אינו מעוניין לקדוח בקיר, ברצפה או בדלת שלו, בוודאי רוצה לדעת מתי אפשר להשתמש במעצור ללא קידוח, ובנושא זה יעסוק המאמר הבא.

תלוי בעיקר במשקל הדלת

כידוע, תפקידם של מעצורים לדלתות הינו להשאיר את הדלת פתוחה לצורך מעבר חלק וללא פתיחה וסגירה שוב ושוב. מוצר זה נפוץ למעשה בכל המגזרים כגון במשרדים, בבתים פרטיים, במוסדות חינוך ובבתי עסק שונים. יחד עם זאת, בעיקר בגנים ובבתי ספר למוצר זה יש שימוש משמעותי, המאפשר להחזיק דלתות פתוחות מבלי שהילדים יתקשו להתמודד עם משקלן, ומבלי שחלילה ייפגעו מדלתות הנפתחות ונסגרות במהירות בסביבתם. דברים אלו נכונים לגבי מוסדות ובתי עסק רבים שבהם מבקרים לקוחות המתקשים בפתיחת דלתות או עלולים להיפגע מהן, כמו קשישים ובעלי מוגבלויות.

יחד עם זאת, מאחר שקיימים סוגים רבים של דלתות, הרי שהמעצורים לדלת חייבים לתת להן מענה הולם. לכל מעצור יש את כוח ההחזקה שלו ואם נתקין אותו בדלת כבדה מדי הרי שהוא לא יוכל למלא את תפקידו. מכיוון שמעצור לדלת ללא קידוח הינו פחות חזק מסטופר שמקובע לקיר, לדלת או לרצפה, הרי שהוא בעיקרון חלש יותר. לכן הוא יתאים לדלת פחות כבדות. לדוגמא, במרבית המקרים מעצור כזה לא יתאים לדלתות כניסה שנוטות להיות מאסיביות יותר, אלא בעיקר לדלתות פנים. בנוסף, אם מדובר בדלת מתכת או עץ שהינה גדולה, רחבה וכבדה, ייתכן מאוד שמעצור ללא קידוח לא יוכל לתת את המענה ההולם.

דוגמא נפוצה למעצורים כאלו הינם המעצורים המגנטיים המתאים לדלתות שאינם עשויות מפלדה. מדובר במעצורים עם צד אחד מגנטי וצד אחד נדבק בחוזקה, אך חשוב לשים לב שהם יכולים להידבק לסוג הריצוף שקיים אצלכם, כגון גרניט פורצלן או פרקט, ואם ניתן לבחור בצבעים שישתלבו בצורה נאה עם גוון הריצוף הקיים. יש לציין כי למעצור אלו קיים יתרון סכל שהם לחלוטין שטוחים על הרצפה, וכך כאשר הדלת סגורה אין כל הפרעה למעבר של אנשים.

האם לבחור מעצור ללא קידוח

מרבית סוגי מעצורי הדלתות המוצעים בשוק, וגם על ידי חברתנו, כוללים קידוח פשוט לקיר, לרצפה ו/או לדלת כדי להקנות מקסימום בטיחות. יחד עם זאת, במידה ואתם מתלבטים ושוקלים רכישה של מעצור דלת ללא קידוח, אנו מזמינים אתכם להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו שישמח להכווין בהתאם לסוג הדלתות שלכם, חומריהן ומשקלן.

להתרשמות ממגוון סוגי מעצורים לדלתות – לחצו כאן.