מגן פינות קיר

מגן פינות קיר

מגן פינות קיר ומגנים נוספים

סביבת הבית, החצר, הגן ובית הספר אמורה וצריכה להיות מקום בטוח לכולם – מבוגרים וילדים כאחד. יחד עם זאת, בסביבות אלו בהחלט עלולים להיות אלמנטים העלולים להוות סכנה בסיטואציות מסוימות, כגון רהיטים, דלתות, קירות, עצים וכדומה. על מנת להפוך את הסביבות הללו לבטוחות יותר חברתנו מציעה שורה ארוכה של מוצרים עמידים, אמינים ופשוטים ליישום, העומדים בתקנות מחמירות. על המוצרים הללו נמנים גם מגני פינות לקירות ולאלמנטים נוספים בסביבה.

ילדים נפגעים מפינות

כפי שאתם בוודאי יודעים, ילדים נוטים לרוץ, לדמיין ולהשתובב ומכאן פחות לשים לב לסביבתם או לחשוב על סכנות המצויות בה. למרבה הצער, הדבר מוביל לא פעם לפגיעות כגון טריקה של דלתות על הידיים, נפילות או השתפשפות בפינות. אכן, אין זה נדיר שתוך כדי משחק או פשוט ללא תשומת לב (העיניים תקועות במסך הסמארטפון או בדבר מעניין אחר), ילדים נתקלים בפינות של קירות, עמודים וכדומה, וחוטפים שפשוף רציני אם לא מכה חמורה יותר.

בדיוק למען מטרה זו אנו משווקים מגן פינות קיר מודולארי המעניק מענה בטיחותי לחיפוי פינות רבות של קירות ועמודים. בין היתר ניתן ליישם אותו על עמודי חניות, שולחנות ברזל, עמודי עץ, עמודי בטון ומתכת וכן על קירות מחוספסים. כמו כן, מוצר זה הבולט בשטח טוב לשימוש של מקומות מסוכנים באופן כללי. זהו מגן העשוי מגומי עמיד במיוחד בעובי של 2.5 ס"מ, אותו אפשר להתקין באופן פשוט מאוד באמצעות הדבקה או בעזרת קידוח לעץ או לקיר.

כאמור, ילדים עלולים להיפגע לא רק מפינות של קירות מחוספסים אלא גם מאלמנטים אחרים המצויים בסביבה, ולנו יש מענה גם עבורם. כך לדוגמא, ניתן להזמין מאיתנו כיסוי בטיחותי לעמודים רחבים המצויים בחצרות של גני ילדים וגני משחקים. מדובר בכיסוי בגובה 1.20 מטר המתאים לעמודים ריבועיים ועגולים במידות שונות, עמיד בפני קרינת UV ונזקי מזג האוויר השוני. יש לו סגירת סקוץ' עם תוספת של אזיקונים לסגירה תחתונה ועליונה, וכן כיסוי חזק של שמשונית בתפירה עמידה לתנאי חוץ עם חוט ניילון. גם ההתקנה של מוצר זה הינה פשוטה מאוד וכוללת את פתיחת הסקוץ, השחלת האזיקונים והלבשה של המגן על העמוד. לאחר מכן רק מהדקים את האזיקונים ומבריגים בורג קודח בחלק התחתון והעליון.

ולבסוף, חשוב לתת גם את הדעת על פינות של רהיטים המצויים בפנים ומחוץ לבית או למוסד החינוכי. כידוע, ילדים נוטים להיתקל לא פעם בראש ובגופם בפינות של שולחנות, ארוניות ועוד, ולשם כך אנו מציעים מגן פינות המיועד בעיקר לבתי ספר ולגנים. מדובר במגן עבה במיוחד שאין כדוגמתו בארץ מבחינה זו, המתאים לפינות של שולחנות ואביזרים חדים אחרים. מגן זה מגיע עם דבק מיוחד להדבקה חזקה על רהיטים, והינו רך ועמיד לאורך זמן, כאשר ניתן להזמינו בכמה גוונים לפי העדפה.

להתרשמות ממגנים שונים שמציעה חברתנו – לחצו כאן