שער בטיחות מודולארי

שער בטיחות מודולארי

שער בטיחות מודולארי של חברת BabyDan

אין ספק שאנו המבוגרים מחויבים ביצירת סביבה בטוחה ומוגנת עבור ילדינו, מכל הבחינות בכל המקומות – החל בבית ועד לגן ולבית הספר. אחד האלמנטים המרכזיים לשמירה על בטיחותם של ילדים בגילאים צעירים, הינם שערי בטיחות המגיעים בגדלים ובסוגים שונים, ביניהם שערי ציר, שערים מתקפלים וכדומה. חלק מהשערים הללו המגיעים במידות קבועות ניתנים להרחבה, וחלק מהם לא. יחד עם זאת, קיימים גם שערי בטיחות מודולאריים שיכולים להיות גמישים בגודלם ובשימושיהם ולהוות כלי חשוב לתכליות רבות. דוגמא נאה לכך מהווה שער בטיחות מודולארי של חברת BabyDan אשר חברתנו משווקת דרך האתר.

שער שמקנה יתרונות מרובים

היתרון המרכזי של שער בטיחות מודולארי הוא כמובן הגמישות התפעולית שלו. כך לדוגמא, באמצעות שער לפתחים רחבים של החברה הדנית ניתן לייצר מסגרת בטוחה סביב קמין למניעת התקרבות של ילדים אל הברזל הלוהט. מצד שני, אפשר דווקא לבנות בעזרתו מתחם מיוחד אשר הילד ישהה בתוכו וישחק בו, מעין ממלכה קטנה משלו, מבלי שייצא ממנה ויתרוצץ בבית – למשל כאשר שוטפים את הרצפה. אכן, המתחם הגדול שניתן לבנות עם השער מתאים להכנסת משחקים כגון קוביות, פליימוביל וכדומה, וגם אפשר להכניס שמיכה, ניירות צביעה וכדומה. וכמובן, בסופו ובתחילתו של דבר מדובר בשער בטיחות, ובתור שכזה ניתן להשתמש בו על מנת לחסום מרחבים שונים בבית לצרכי בטיחות וצרכים נוספים, למשל לגדר לפני כניסה למדרגות, לפני יציאה מהבית, לפני כניסה למסדרון, לפני חדר עבודה או חדר שינה, וכן הלאה.

מדובר אם כן בשער נייד שניתן לקפל אותו ולהעבירו ממקום למקום, המצויד בתפסנים מיוחדים לקיר בעלי שליפה מהירה. זהו שער שפשוט מאוד להתקין אותו וגם אין בעיה לאחסנו במקומות שונים, כאשר עם הזמן תגלו עוד ועוד שימושים שניתן לתת לו. המידות הבסיסיות של השער הן 3.6 מטרים בפתיחה מלאה לרוחב, המורכבים למעשה מחמש צלעות שכל אחת מהן בגודל 72 ס"מ. 

 למה שערים של חברת BabyDan

באתר שלנו תוכלו למצוא עוד מגוון מוצרים ושערים של חברת BabyDan, מלבד שער בטיחות מודולארי. מדובר באחד המותגים המובילים והמוערכים כיום בעולם בתחום אביזרי הבטיחות מגיל לידה ועד גיל 3 שנים, ובדגש כמובן על שערים. החברה שנוסדה עוד בשנת 1947 פיתחה עם השנים מוצרים רבים, שחלק לא מבוטל מהם זכו בפרסים בינלאומיים לעיצוב וחדשנות, והם אכן נמכרים בעשרות מדינות ברחבי תבל. אלו שערים בתכנון דני מוקפד העומדים בסטנדרטים מחמירים ביותר כנהוג באירופה, ולמעשה החברה אינה מסתפקת בתקנים אלא תמיד בוחנת את מוצריה בעומסים כבדים בהרבה מהנדרש.

בנוסף, החברה מקפידה הקפדה יתרה על כך שהחומרים העמידים והחזקים מהם בנויים השערים, לא יהיו עם רכיבים כלשהם העלולים להזיק לבריאות, וזאת בנוסף להקפדה על איכות הסביבה בתהליכי הייצור ובאריזות מתכלות לחלוטין. כך למשל, שערי הבטיחות מעץ של החברה נושאי אישור FSC, כלומר שמשתמשים בהם רק בעצים ברי קיימא.

לעוד מידע על שער למפתחים גדולים של המותג הדני – לחצו כאן