בטיחות בבתי ספר

בטיחות בבתי ספר

מגוון מוצרי ואביזרי בטיחות בבתי ספר

לכל ידוע כי בטיחות בבתי ספר צריכה לעמוד בראש מעייניהם של הורים, מורים ומנהלים. לשם כך קיימות תקנות רבות העוסקות בפרטי הפרטים של הבטיחות במוסדות החינוך, החל בכיתות עצמן ובמסדרונות ועד לחצר. למעשה, מי שאחראי על אכיפת תקנות הבטיחות הללו, המיושמות על ידי ממוני הבטיחות במוסדות החינוך, הינה הרשות המקומית שבה מצוי שטח בית הספר. חברתנו, המתמחה במתן פתרונות בטיחות אמינים, יעילים, חזקים ונוחים למוסדות חינוך, מכירה היטב את הנושא ומאחוריה שורה ארוכה של לקוחות מרוצים מכל רחבי הארץ.

ציוד בטיחות אמין ואיכותי

בתור חברה שמתמחה בתחום מוצרי הבטיחות למוסדות חינוך, תוכלו להיות בטוחים שתקבלו אצלנו מענה איכותי ונכון המותאם לצרכיכם. בין היתר, המוצרים שלנו כוללים:

  • מגני אצבעות – מדובר במוצרים המיושמים על צידי הדלתות בכניסה לכיתות ובמקומות נוספים, אשר תפקידם למנוע מעיכה או חלילה קטיעה של אצבע בעת שדלת נטרקת על יד של אחד הילדים. תוכלו למצוא אצלנו מגוון מוצרים המתאימים לצרכים שונים.
  • בולמי טריקה וגלגלות – מדובר במוצרים משלימים למגני האצבעות, אותו ניתן להתקין במקומות שונים של הדלת – למעלה ולמטה. תפקידם העיקרי הינו למנוע מצבים של טריקה מוחלטת של הדלת, ובנוסף לכך – חלקם מבוססים על טכניקות שונות (גלגלות, פניאומטי) המאטים את מהירות סגירת הדלת. כידוע, תלמידים בכל הגילאים, מיסודי ועד תיכון, נוטים לחלוף במהירות בין כיתות ולטרוק מאחוריהם את הדלתות, דבר העלול להוביל לפגיעה באצבעות ובחלקי גוף אחרים של תלמידים ומורים ההולכים מאחוריהם. על כן, בולמים וגלגלות מהווים ציוד חיוני לשמירה על בטיחות.
  • חיפויי קירות ועמודים – בעיקר בהפסקות, אין זה נדיר שילדים הפורקים אנרגיות אינם שמים לב לפינות של קירות, עמודים, עצים וכדומה. כתוצאה מכך, ילד בהחלט עלול להשתפשף בקיר מחוספס או להיתקל בעמוד מתכת או עץ, בדיוק לשם כך אנו מציעים חיפויים העשויים מגומי עמיד וחזק המונע חבלות, מחזיק לאורך שנים בתנאי חוץ, וכמו כן מגיע בצבעי אזהרה בולטים לעין.
  • סרטים למניעת החלקה – אלו מוצרים הנמצאים במקומות רבים, למשל בבתי עסק, במבני קבלת קהל של ארגונים ומוסדות ממשל, ועוד. מדובר בסרטים בעלי חלק תחתון דביק וחלק עליון מחוספס, המונע החלקות וחבלות במדרגות ובמקומות נוספים. יש לציין כי הסרטים מגיעים במספר צבעים, כגון צהוב בולט לעין, סרט שחור או סרט שקוף.
  • מגביל פתיחת חלון – אלו מוצרים שאינם מאפשרים פתיחה של חלונות מעבר לגודל מסוים, על מנת למנוע נפילות. חלקם מגיעים עם כבל ואילו אחרים מותקנים אל אדן החלון בקידוח, כך שניתן לבחור את גודל הפתיחה.

לפרטים נוספים ולקבלת הכוונה מקצועית לבחירת מוצרי בטיחות בתי ספר, הנכם מוזמנים לפנות אל הצוות המקצועי של חברתנו. להתרשמות ממגוון מוצרים רלוונטיים ולהזמנתם אונליין – לחצו כאן.