בולם טריקה עליון לדלת

בולם טריקה עליון לדלת

אודות בולם טריקה לדלת

דלתות מהוות חלק אינטגראלי מכל בית פרטי ומוסד חינוכי כגון גן, פעוטון או בית ספר, וחשוב להבין שהן עלולות להוות סכנה בטיחות – בעיקר עבור ילדים. לשם כך קיימים אמצעי מיגון ייעודיים כגון בולם טריקה לדלת ומגני אצבעות כפי שמשווקת חברתנו. אנו מתמחים במתן פתרונות בטיחות לבית ולחצר עבור אנשים פרטיים, מוסדות, ארגונים ובתי עסק, בדגש על מוצרים אמינים, עמידים ופשוטים להתקנה ולהפעלה, העומדים בתקנות מחמירות ביותר. חברתנו עומדת מאחורי כל מוצר המשווק על ידיה והצוות המקצועי שלה עומד לרשותכם על מנת להפוך את הבית או המוסד החינוכי לבטוח ככל האפשר.

דלתות נטרקות – סכנה

 כידוע, ילדים עדיין אינם נותנים דעתם לסוגיות בטיחות שהמבוגרים מכירים. אכן, ניסיון החיים עושה את שלו וכך גם היכולת לחשוב קדימה ולתכנן פעולות. אולם אצל ילדים – לא רק קטנים אלא גם בני נוער לעיתים – הפעולות באות לפני המחשבות באופן מהיר ואימפולסיבי. דברים אלו נכונים גם לגבי דלתות במוסדות החינוך לסוגיהם, אותם ילדים עלולים לפתוח ולסגור במהירות בעודם חולפים בין חללים. כאשר הדלת נטרקת היא עלולה בהחלט לפגוע בילד אחר שנכנס אל המרחב שבינה ובין הקיר, בין אם בכל גופו, בראשו או בעיקר באצבעותיו. וגם אם אין מי שטרק מהר את הדלת אך היא כבדה ובכל זאת נסגרת, עדיין עלולה להיגרם פגיעה מאוד לא נעימה. בדיוק למען מטרה זו קיימים סוגים שונים של בולמי טריקה, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות מבין מוצרים המשווקים על ידי חברתנו:

  • בולם טריקה עליון לדלת – זהו בולם טריקה שמתקינים על המשקוף העליות בדלת, אשר יש לו מנגנון ייחודי למניעת טריקה באמצעות נעילת הבולם. המיקום של הבולם נמצא ליד ידית הסגירה של הדלת. כמו מוצרים רבים אחרים של חברתנו, מינימום ההזמנה של מוצר זה הינו חמש יחידות, ומי שמזמין מעל עשר יחידות מקבל את המשלוח בחינם.
  • בולם טריקה מפלסטיק – מדובר בבולם עשוי פלסטיק להגנה על האצבעות, המתאים למשל לדלתות שנמצאות בפנימיות ובגני ילדים. יחד עם זאת, יש להדגיש כי הוא אינו מתאים לדלתות מתכת ולדלתות בתי ספר שהינן כבדות יותר.
  • מחזיר לדלתות טרספה – זהו למעשה מוצר הממלא תפקיד כפול ומיועד לדלתות שירותים קלות. ישנם מוצרים דומים המתאימים לדלתות מסוגים אחרים, הממלאים שני תפקידים – גם וויסות של סגירה הדלת כדי שלא תיסגר בחוזק באמצעות בוכנה פניאומטית ורכיב מתחת המחובר למשקוף הצידי, וגם מניעה של הטריקה החזקה עקב האטת הסגירה.

להתרשמות ממגוון בולמי טריקה לדלתות – לחצו כאן

לא לשכוח מגני אצבעות

בדרך כלל, בולמי הטריקה מהווים מוצר משלים למגני אצבעות שתפקידם להגן על אצבעות הידיים מפני מעיכה או חליל קטיעה. גם כאן קיימים מוצרים שונים שמציעה חברתנו, כגון מגן אצבעות על הצירים לפתיחה של 180 מעלות שהינו עמיד במיוחד וניתן להתקנה חיצונית, מגן אצבעות בצד הפנימי של הדלת, ועוד.