big_02

היכן ניתן להשיג שער לילדים גדול

היכן ניתן להשיג שער לילדים גדול?

לא פעם פונים אלינו אנשי מקצוע ואנשים פרטיים ושואלים היכן ניתן להשיג שער לילדים גדול. אנו משיבים להם שאצלנו ניתן למצוא שערי בטיחות גדולים משלל דגמים, סוגים, אפשרויות וגדלים. מדובר בשערים המגיעים ממיטב היצרניות העולמיות, שהינם בעלי תפעול נוח מאוד, אמינות גבוהה ובטיחות מרבית, העומדים בכל התקנים הרלוונטיים.

בנוסף, אנו מציעים את השערים במחירים אטרקטיביים עם משלוח עד הבית שמגיע תוך 4 ימי עסקים. השערים כולם מוצעים עם 3 שנות אחריות על תפקוד תקין. תוכלו להזמין אותם בקלות ובבטחה באמצעות אתר האינטרנט של חברתנו, ובנוסף, המעוניינים מוזמנים לפנות אלינו ולקבל עזרה והכוונה מקצועית לגבי בחירת השער המתאים. כמו כן, ביכולתנו להמליץ לכם על אנשי מקצוע מיומנים לצורך התקנת השער בביתכם (במידה שהתקנה אכן נדרשת) באופן בטוח לחלוטין, בזמינות גבוהה ובמחירים הוגנים.

 

הצורך בשערים גדולים

שערי בטיחות מגיעים בקשת רחבה של גדלים המתאימים למפתחים שונים, אולם רובם סטנדרטיים. יחד עם זאת, לעיתים בבתים פרטיים, בפעוטונים ובגנים ישנם מפתחים שהינם גדולים בהרבה מהסטנדרט וצריך למצוא עבורם פתרון בטיחותי. בדיוק למען מטרה זו קיימים שערים גדולים, המורכבים לרוב ממספר צלעות ומגיעים עם דלת מרכזית אחת, כאשר לחלקם גם ניתן להוסיף עוד צלעות ללא הגבלה. בנוסף, שער גדול הוא מוצר מודולארי המאפשר להשתמש בו לא רק לחסימת מפתח אלא גם ליצירת מרחב העומד בפני עצמו. כך למשל, בבית פרטי שיש בו קמין מאפשר שער גדול ליצור מרחב בטוח מסביב לקמין שהילד לא יכול להיכנס אליו. מאידך, בגן ילדים ניתן להיעזר בשער גדול כדי לייצר מרחב בטוח לשהיית הילדים, בו הם יכולים לשחק ולשהות מבלי לנדוד לאזורים אחרים של הגן.

 

מגוון רחב של שערים גדולים

כאמור, באתר האינטרנט של חברתנו תוכלו להתרשם מקשת רחבה של שערים גדולים. דוגמא אחת מיני רבות היא שער בטיחות של CARDINAL GATE המשמש במקור בתור מתחמון לקמין, אך למעשה מדובר בשער לפתחים רחבים שעבורם לא ניתן לקבל פתרון משערים סטנדרטיים. השער מורכב מיחידת דלת ומשתי יחידות בצדדים היוצרות יחדיו קו ישר של כ- 2.3 מטרים, וכמו כן ניתן להוסיף הארכות ללא מגבלה, כאשר כל הארכה מוסיפה עוד 38 ס"מ. את השער מקבעים אל הקיר משני צדדיו בעזרת ברגים, ויש לו שליפה מהירה המאפשר ניוד פשוט וקל, בין אם רוצים ליצור מתחם סגור למשחק ילדים, לסגור מפתח רחב או לכל שימוש אחר.

 

לפרטים נוספים אודות שערים גדולים, לקבלת הכוונה מקצועית בנושא, להזמנת מוצרים וקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, פנו אל חברת "מה שבטוח" – פתרונות לסביבה בטוחה – בטלפון 052-3301845.