MainMosadot01

בטיחות בגן ילדים

שמירה על בטיחות בגן ילדים

חברתנו מתמחה בייבוא ופיתוח של מוצרי בטיחות לבית, לחצר, לגני ילדים ובתי ספר. אנו מספקים מגוון רחב של מוצרים ופתרונות עבור בטיחות בגן ילדים, העומדים בתקנים מחמירים ומאפשרים לעמוד בהנחיות משרד החינוך לבניית סביבה הולמת לילדי הגן.

שומרים על סביבה בטוחה בגן

נדמה שאין צורך להכביר מילים על הצורך ליצור סביבה בטוחה בגני ילדים. מדובר בסביבה המאפשרת לילדים לבצע פעילויות, ללמוד ולשחק באופן בטוח תוך מזעור הסיכונים הקיימים. כידוע, ילדים פחות ערים לסכנות הקיימות בתוך הגן ובחצר המשחקים, ועל המבוגרים לדאוג לשלומם תוך יצירת מרחב בטוח – בין אם מדובר בגננות ובסייעות, במפקחת על הגן, במנהלי בטיחות וכדומה. על הצוות לבחון באופן שוטף את גורמי הסיכון האפשריים ולפעול לתיקונם, הן לפני תחילת שנת הלימודים ולצורך קבלת אישורי פתיחת הגן, והן בהתנהלות היומיומית לאורך השנה.

 

אילו סיכונים קיימים בגני ילדים

כאמור, בטיחות בגני ילדים היא פועל יוצא של איתור הסיכונים ומתן פתרונות הולמים עבורם. מדובר למשל בדלתות העלולות להיטרק על אצבעות הידיים או הרגליים של הילדים, מתקני משחקים ואף צעצועים שיש בהם סדקים, שברים ופינות בולטות, מדרגות שעלולים ליפול מהן, ריהוט שאינו מחוזק וכדומה. חשוב לדעת כי על פי משרד החינוך, לקראת פתיחת שנת הלימודים חובה לבצע בדיקות מקדימות של המתקנים והציוד, לקיים תדריך מוקדם לגננות, לסייעות ולמחליפות שלהן, וכן לדאוג לאישור מוכנות לגן. כמו כן, לאורך השנה יש לערוך בדיקות תקופתיות של המתקנים והציוד, ולרענן את נהלי הכניסה והאבטחה בגן.

 

 

פתרונות לבטיחות בגני ילדים

כאמור, חברתנו מספקת קשת רחבה של פתרונות עבור בטיחות בגן ילדים. כך למשל, עבור סכנת טריקת הדלתות על אצבעותיהם של הילדים אנו מספקים מוצרים כגון גלגלי האטה ובולמי טריקה, המאטים את מהירות סגירתה של הדלת ומונעים טריקה חזקה שלה. באותו האופן, עבור חלונות הגן אנו מספקים מוצרים כגון מגבילי פתיחת חלונות עם כבלים או מגבילי מתכת ללא קידוח, אשר גם הם מונעים את האפשרות להיתפסות האצבעות כאשר ילד פותח וסוגר את החלון בעצמו. בנוסף, עבור חצר הגן אנו מספקים כיסויי בטיחות עבים ודקים לעמודים, על מנת למנוע פגיעה בילדים המתרוצצים בחצר מבלי לשים לב למכשולים אלו העומדים בדרכם.

 

חברתנו גם מבצעת תיקונים ואחזקה של מתקני חצר, החל בנדנדות ועד למגלשות, החלפת צמיגים בגלגלי נדנדות, מתקני עץ משולבים וכדומה. הצוות המקצועי שלנו בעל ניסיון רב בנושא זה, ומלבד ביצוע אמין ובטיחותי ללא פשרות, גם יודע לחסוך כסף רב למועצות ולעיריות. זאת על ידי השארת מתקנים ישנים במצב תקין, דבר המונע הוצאות כספיות גבוהות ומיותרות, אך מבלי לוותר על בטיחות גבוהה, נראות מצוינות ותקינות מלאה של מתקני המשחקים.

 

לפרטים נוספים אודות בטיחות בגני ילדים, לקבלת הכוונה מקצועית בנושא, להזמנת מוצרים ושירותים וקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, פנו אל חברת "מה שבטוח" – פתרונות לסביבה בטוחה – בטלפון 052-3301845.