IMG-20200128-WA0048

משטח גומי למדרגות

תפקידו של משטח גומי למדרגות

חברתנו אמונה על מתן פתרונות מגוונים לצרכי בטיחות של גורמים עסקיים, מסחריים ומוסדיים, וכן ללקוחות פרטיים. מדובר בשורה ארוכה של מוצרים המשפרים את רמת הבטיחות במקום, ובמידת הצורך גם מאפשרים להנגיש אותו לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים. אחד ממוצרים אלו הוא משטח גומי למדרגות.

מהו משטח גומי למדרגות?

משטח גומי למדרגות הוא למעשה משטח אזהרה בצבע בולט שעל פניו בליטות, המיושם באמצעות הדבקה במקומות שונים. משטחים אלו מגיעים בגדלים שונים, כגון 60 ס"מ על מטר, וניתן כמובן לקנות מספר יחידות ולצרף זו לצד זו. מדובר במשטח העשוי מגומי חזק ועמיד בפני דריכות, המתאים לכן גם למקומות הומי אדם. בנוסף, הגומי של המשטח מגביר את החיכוך ומונע החלקה, כמו גם הבליטות שעל פניו. למעשה הבליטות משמשות גם בתור אזהרה לעיוורים כאשר השינוי במרקם רצפה מאפשר להם להבין כי הם מגיעים למקום שבו נדרשת זהירות מיוחדת – בין אם הזיהוי הוא בעזרת הרגליים או עם מקל ההליכה.

 

את המשטחים הללו נהוג להתקין בעיקר במקומות ציבוריים, למשל בבית ספר, באולמות ספורט, במבני תעשייה המספקים שירותים לציבור הלקוחות, במבנים של עיריות ומועצות מקומיות וכדומה. זאת באזורים ספציפיים המחייבים תשומת לב מיוחדת, למשל לפני הגעה לאזורים המועדים להחלקה, לפני מדרגות, מעברים, דלתות, פתחים וכדומה. כאמור, את המשטח שאנו מציעים ניתן ליישם באמצעות הדבקה, אם כי ישנם משטחים נוספים העשויים מחומרים שונים, שאת חלקם מיישמים בשיטות אחרות כמו הברגה לבטון. בכל מקרה, גם את ההדבקה חשוב לבצע בצורה נכונה, מקצועית ובטוחה, ואם יש לכם שאלות בנושא תוכלו לפנות אל הצוות המקצועי שלנו.

 

מוצרי בטיחות נוספים למניעת החלקה

חברתנו מספקת עוד מגוון מוצרים מונעי החלקה המתאימים לצרכים פרטיים וציבוריים. כך למשל, אנו מספקים פסי אזהרה למדרגות (סרטים למניעת החלקה) העשויים מחומר מחוספס התורם למניעת החלקה מקצות המדרגות. כמו כן, אנו מספקים מדבקות מונעות החלקה עבור אמבטיות, המשפרות את בטיחות רחצת ילדים לבד או בהשגחת הורה, ומגיעים בתצורות צבעוניות ונאות לעין. זאת בנוסף למגוון רחב של מוצרים אחרים עבור אזורים ופריטים שונים בבית, בגן הילדים, בבית הספר ובמבנים ציבוריים אחרים.

 

לפרטים נוספים אודות משטח גומי למדרגות, לקבלת הכוונה מקצועית בנושא, להזמנת מוצרים וקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, פנו אל חברת "מה שבטוח" – פתרונות לסביבה בטוחה – בטלפון 052-3301845.