סטופר לדלת כניסה

סטופר לדלת כניסה

מעצור לדלת מסוגים שונים

מעצור לדלת כפי שמשווקת חברתנו הינו אמצעי פשוט אך חיוני למוסדות חינוך כגון גנים ובתי ספר, וכן למקומות המשרתים לקוחות ששוהים בהם קשישים, בעלי מוגבלות, ילדים וכדומה. בנוסף, אנשים רבים מעוניינים להתקין מעצור לדלתות ביתם, בעיקר אם יש בבית דלתות כבדות. בדיוק למען מטרה זו אנו מציעים מעצורי דלתות ממגוון סוגים ובמחירים נוחים. במידה ותרצו סיוע בבחירת סטופר לדלתות המתאים במיוחד עבור צרכיכם, הצוות המקצועי שלנו ישמח לסייע ולתת הכוונה לבחירה נכונה.

להזמין מאיתנו סטופר לדלת

בתור חברה המתמחה בפתרונות בטיחות לבית, לחצר ולארגונים, אנו מציעים כמובן גם סטופר לדלת מסוגים שונים, וזאת לצד אמצעי בטיחות נוספים לדלתות כגון גלגלי האטה, בולמי טריקה וכדומה. חברתנו עוסקת בייבוא ופיתוח של מוצרי בטיחות העומדים בתקנות מחמירות, ומביאה ללקוחותיה אך ורק מוצרים שנבחרו בקפידה והינם בעלי תקנה מחמירה של ארגון JUVENIL. דברים אלו נכונים גם לגבי מעצור לדלת כניסה ולדלת פנים שאנו משווקים. הנה מספר דוגמאות:

  • מעצור דלת קיר לדלתות כבדות – מדובר במעצור שנועד במיוחד לדלתות כבדות וכן לדלתות שהותקן בהן מחזיר הידראולי. ניתן להתקין את הסטופר הזה באופן פשוט וללא צורך ידע מקצועי מיוחד, באמצעות דיבלים לקיר וברגים לדלת. כמו המוצרים הבאים שיתוארו להלן, אנו מציעים את המעצור הזה במחיר נוח במיוחד עם מינימום הזמנה של חמש יחידות, כאשר הזמנה מעל לעשר יחידות מזכה אתכם במשלוח חינם.
  • מעצור לדלת מתקפל – זהו מעצור המתאים לדלתות שהותקן בהן מחזיר הידראולי, וכשאין אפשרות להתקין תפס מגנטי או שרשרת לתפיסה של הדלת. שוב, מדובר במוצר קל מאד להתקנה ולשימוש, שהינו מתקפל.
  • מעצור דלת רצפה – זהו סטופר המתאים לדלתות עץ שמצויות בגני ילדים ובבתי ספר, אותו מתקינים אל הרפה באמצעות דיבלים, כאשר החיבור לדלת מבוצע בעזרת ברגי עץ. יש לציין כי התפס הזה מגיע עם מגנט חזק שמותקן על הדלת.
  • תפס מגנטי קיר דלת – זהו אמנם לא סטופר זהה למעצורים שתוארו לעיל, אך התפקיד שלו זהה. מדובר בתפס המחזיק את הדלת פתוחה ושומר על הידית שלה מפני פגיעה בקיר. מוצר זה עשוי מתכת ומתקינים אותו לקיר באמצעות דיבלים.

להזמנת מעצור לדלת במחיר נוח לכל כיס – לחצו כאן.

התייחסו לדלתות ברצינות

עבורנו המבוגרים דלת היא כלי פונקציונאלי ופשוט, אולם עבור ילדים, קשישים ובעלי מוגבלויות הדלתות עלולות להוות בעיה, אתגר ואף סכנה. כך למשל, ילדים יתקשו מאוד לפתוח דלתות כבדות ומכאן שיש צורך במעצור לדלת עבור חללים שרוצים להשאיר אותם פתוחים, וכן כאשר רוצים למנוע פגיעה של הדלת עם הידית בקיר – מה שעלול גם להוות סכנה. בנוסף, במיוחד כשמדובר בדלתות יחסית כבדות הן עלולות לפגוע בילדים וקשישים בעת סגירה ואף טריקה, ולכן חשוב מאוד להתקין אביזרי בטיחות מתאימים. לדוגמא, ניתן להזמין דרך האתר שלנו גלגל האטה ייעודי לבתי ספר ולדלתות של כיתות, שנועד להאט את מהלך הדלת ולשמור על האצבעות והגוף מפגיעה. יש לנו גם גלגל האטה לדלת קלה שאותו מתקינים בחלק התחתון של הדלת להאטת תנועתה, והוא מתאים במיוחד לדלתות פנימיות בגני ילדים. 

לפרטים נוספים בנושא ואודות מוצרים אלו, ולקבלת ייעוץ מקצועי, פנו אל חברתנו ואנו נשמח לעזור.