שער לחץ ללא קידוח

שער לחץ ללא קידוח

כשמגיע השלב שילדינו מתחילים לזחול, בעיקר בבית שיש בו מדרגות,
עולה הצורך להתקין שערי בטיחות שמונעים מהילד להגיע למדרגות או לאזורים בבית שאנו לא מעוניינים שתהיה להם גישה.
רוב שערי הבטיחות מותקנים בקידוח לקיר, דבר שלפעמים מרתיע בעיקר אם הבית הוא חדש, או בדירה שכורה.
הפיתרון לבעיה הוא שער לחץ ללא קידוח.

השער פשוט להתקנה ואינו מצריך הזמנת מתקין.
ניתן גם להתקין את השער במקרה שיש עמודים עגולים,
בעזרת ציר בצורת Y שחובק את המעקה.

היתרון נוסף שיש לשער הבטיחות הוא דלת השער, שנסגרת בצורה אוטומטית.

בגרם מדרגות עליון לא ניתן להסתמך רק על לחץ השער, לכן השער מגיע עם כוסיות חיזוק שבהן חור לבורג, ודבק.

לסיכום :
שער לחץ ללא קדיחה הוא שער יעיל מאוד לכל סוגי הפתחים, פשוט להתקנה ובטוח מאוד .
מומלץ בחום.
ליעוץ – עתי להב 052-3301845

איך לבחור שער בטיחות ללא קדיחה

אם אתם רוצים ליהנות מהיתרונות של שער בטיחות ללא קדיחה, אנו ממליצים לכם תחילה לעיין באתר שלנו ולסקור את המוצרים הרלוונטיים. לגבי כל מוצר תוכלו לראות תמונות ברורות ומאירות עיניים, וכן לקרוא את המפרט שלו ומידותיו. במידה ועדיין לא ברור לכם איזה שער בטיחות ללא קידוח הוא המתאים עבורכם, אנו ממליצים לפנות אל הצוות המקצועי שלנו שישמח לעזור. מעבר לכך, כדאי לקרוא את המידע הבא לגבי שער בטיחות ללא קדיחה.

מה כדאי לבדוק?

הדבר הראשון שתמיד נכון, הוא לקנות שערי בטיחות רק מחברות המתמחות בתחום שכן למרות חשיבותם של השערים לשמירה על ילדינו, אין תקנים מחייבים בנושא זה. לפיכך, הקפידו לקנות רק מגורמים אמינים ורציניים כמו חברתנו. הדבר השני הוא להבין היכן השער אמור לעמוד ואיזו מטרה הוא ישרת, האם למשל שער בטיחות למדרגות ללא קדיחה, שער שאמור לסגור מסדרון, או אולי אתם רוצים בכלל מתחמון שיכול לסגור מתחמים שונים כדוגמת הקמין או ליצור מתחם משחקים.

אנו ממליצים גם לשים לב לעיצובו של השער, לחומריו ולגווניו, ולבחור במוצר המתאים לסגנון הקיים בביתכם – בין אם יותר מתכתי וקווים ישרים ומודרניים, ובין אם עץ בסגנון כפרי וחמים, שער פלסטיק קל ונוח וכדומה. מלבד זאת, כמו בכל מוצר כדאי לשים לב לעלויות ולבחור בשער המתאים למסגרת התקציב שלכם. מעבר לכך, שימו לב שלכל שער יש צורות פתיחה, גודל ושימושים אופייניים, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • שער SH2- זהו שער המיועד למקומות שלא ניתן לקדוח בהם בקירות, ואשר קיימת בהם תנועה מרובה. יש לו פתיחה נוחה של השער בעזרת יד אחת, ולאחר פתיחתו הוא שב וננעל אוטומטית. מדובר בשער שקל לפרקו ולהעבירו ממקום למקום עם התקנה הנמשכת דקות בודדות, עשויה ממתכת עם חיבורי פלסטיק. ניתן להוסיף לו הארכות שונות.
  • שער בלי קידוח לפתחים צרים – מדובר בשער לחץ לפתחים צרים במיוחד של דלתות בעלות משקוף של 70 ס"מ ומטה. הוא בעל תו תקן אירופאי וגם אותו ניתן לפרק ולעביר בקלות ממקום למקום, לפתוח ביד אחת, לאחסן בנוחות ולהתקין תוך דקות. אפשר להוסיף הארכה של עד 7 ס"מ בלי תוספת תשלום.

אם יש לכם עוד שאלות לגבי שערי בטיחות ללא קדיחה והתאמתם למקומות שונים בבית, אנו מזמינים אתכם לפנות אל הצוות המקצועי שלנו שישמח לעזור.